Ga terug naar overzicht

Operational Excellence versus Customer Intimacy?

De spanning tussen bezuinigen en het doel

Klanten ergeren zich nog al eens aan te ver doorgevoerde procedures. Toch hebben veel bedrijven bijna noodgedwonen de neiging om hun processen te stroomlijnen en procedureel strak samen te werken. De mondige klant is daar niet altijd van gediend, en als bedrijf moet je noodgedwongen, om je omzet te behalen, ook naar je klant toe bewegen en innovatief en flexibel met de klant omgaan. Deze conflicterende belangen spelen in vele bedrijven en vragen om een soort kunst van balanceren. De vraag is dus hoe kan je service gericht zijn EN hoge kwaliteit bieden. Maar hoe ontwikkel je ambixteriety (tweebenigheid) in de organisatie op alle niveaus?

De Baak heeft veel ervaring met deze vraagstelling. Mocht je geïnteresseerd zijn in dit onderwerp neem dan contact op met de Incompany Desk van de Baak via telefoonnummer 0343-556369 of e-mail advies@debaak.nl