Masterclass Customer Value Management

  • Irma Doze
    Functie: trainer
    ‘Turning data into profit’, is zowel de persoonlijk passie van Irma Doze, als de missie van haar bedrijf AnalitiQs. Met een achtergrond in alle vormen van intelligence: marktonderzoek, (predictive) analytics en reporting, helpt Irma bedrijven die meer willen halen uit de data die ze, online én offline verzamelen. In deze data die liggen nieuwe inzichten en kansen verborgen waarmee bedrijven duurzaam hun bottom-line resultaten kunnen verbeteren. Data-driven, insights, personalisatie (van websites en email) én relevantie zijn onderwerpen die veelvuldig aan bod komen in projecten. AnalitiQs richt zich daarbij op twee expertise gebieden: (online) marketing en HR. Irma deelt haar kennis en ervaring al jarenlang met veel plezier met klanten, collega’s, cursisten en leerlingen in de vorm van trainingen, workshops en coaching. De aanpak van Irma in projecten én trainingen wordt gekenmerkt door passie en resultaat. De combinatie van strategisch denken en hands-on uitvoering is haar favoriete manier van werken; de combinatie van theorie met cases en oefeningen haar favoriete trainingsmethode. Zie ook Linkedin en AnalitiQs.com
  • Marcel Molenaar
    Functie: trainer
    Marcel Molenaar startte in 2012 als Head of Marketing Solutions bij LinkedIn Benelux. Samen met een team van Account Managers en Account Directors adviseert Marcel klanten en mediabureaus in de Benelux over de in te zetten content strategie en beschikbare marketing solutions oplossingen. Hij spreekt regelmatig op marketingcongressen en zit in het EMEA Marketing Solutions Leadership Team. Ook ondersteunt hij de EMEA Director van Marketing Solutions bij het uitbouwen van de LinkedIn business in Europa, het Midden-Oosten en Azië. Marcel heeft meer dan 15 jaar ervaring binnen de online marketing wereld. Voordat hij bij LinkedIn begon, was hij online media directeur voor de Free Media Group. Eerder werkte hij in verschillende functies bij OMG / Mailmedia, HotSMS (nu BDigital), IBM en Lycos. Marcel studeerde Marketingcommunicatie aan de universiteit van Nijmegen en werd geboren in Rotterdam (1969)
  • Richard van Nieuwenhoven Helbach
    Functie: Trainer
    Als allround marketeer heeft hij diverse senior (marketing) management functies vervuld in het bedrijfsleven in Nederland en internationaal. Hij heeft zich sinds een aantal jaren gespecialiseerd in customer management als focusgebied binnen marketing. Hij heeft ruime ervaring in het toepassen van Customer Value Management voor organisaties. In de rol van inspirator/business coach heeft hij met passie, plezier en doelgerichte content meerdere organisaties begeleid om de klantgerichtheid en klantgedrevenheid te vergroten. Zijn missie is om zijn eigen vier P’s bij organisaties te realiseren: People + Passion = Performance + Profits
  Omschrijving Profiel Duur Investering