Leiden met Visie en IMPACT! (LVI)

  • Jonah Bavinck
    Functie: programmamaker/trainer
    Mijn leven lang ben ik al gefascineerd door het raakvlak tussen creativiteit en professionaliteit. Een raakvalk waar in mijn ogen de Baak zich in beweegt. Na mijn studie Organisatie Psychologie ben ik een tijd als trainer werkzaam geweest op de Universiteit van Amsterdam. Hierin heb ik ervaring opgedaan met het trainersvak en me verdiept in de thema's die essentieel zijn in communicatie tussen mensen. Sinds 2005 ben ik werkzaam bij de Baak. Momenteel richt ik mij op het vak accountmanagement en ben ik programma-maker van Management van Mensen en diverse In-company programma's. Daarnaast richt ik mij op het ontwikkelen van grote In-company trajecten. Hierin ben ik voornamelijk geïnteresseerd in de persoonlijke ontwikkeling van aanstaand/beginnend leidinggevenden en andere vragen waarbij de menselijke kant in de organisatie centraal staat. In het zoeken met de klant naar oplossingen en antwoorden op hun vragen, zoek ik naar goeddoordachte maar onverwachtse oplossingen. Op mijn 25ste ben ik voor het eerst moeder geworden. Over mijn ervaringen en belevingen over hoe het is om je moedergevoelens te combineren met het realiseren van je ambities schrijf ik op mijn weblog: www.youngprofessionalmother.blogspot.com.
  • Marianne Kaesehagen
    Functie: contactpersoon
    telefoon: 0343 - 55 62 62
    e-mail: m.kaesehagen@debaak.nl

    Ik ben na de Middelbare Hotelschool in Groningen via allerlei functie's (waaronder in de Horeca en in het Uitzendwezen) bij de Baak terecht gekomen. Een zeer inspirerende omgeving met erg leuke collega's!
  • René Dagevos
    Functie: trainer
    In mijn werk gaat het om leren variëren. Leren varieren op een manier die bij je past, aanvullend, in relatie met wat je al bent en wat je al kunt. Ervan uitgaand dat je je wilt, kunt en durft te ontwikkelen in jouw richting. Is niet steeds makkelijk, wel altijd waardevol. Ik coach en train anderen en leer daarin zelf minstens zoveel. Is een mooie, gelijkwaardige wisselwerking. Die af en toe mag schuren om samen verder te komen. Ik werk vanuit betrokkenheid en zakelijkheid, ben persoonlijk en professioneel. Heb oog voor zowel het resultaat als de weg daar naar toe. Leren en ontwikkeling doen ertoe en hebben ook baat bij lichtheid, plezier en relativeren. Om van daar uit weer ruimte te scheppen om echt naar jezelf en je context te kijken om te bepalen wat je nodig hebt om te groeien in je werk en daarbuiten.
  • An Kramer
    Functie: programmamaker/trainer
    Als programmamaker bij de Baak houd ik me bezig met persoonlijke ontwikkeling, ondernemerschap en leiderschap in diverse programma’s en voor verschillende organisaties. Ik ben op zoek naar ieders persoonlijke 'gebruiksaanwijzing'. Daarin kan ik een terriër zijn, omdat ik geloof dat mensen veel meer mogelijkheden hebben dan ze zelf zien. Mijn rust blijkt mensen de ruimte en het vertrouwen te geven zelf op onderzoek te gaan. Ik heb een brede achtergrond: psychologie, beeldende kunst, beweging en dans, video. Ik ervaar dat als een grote ladekast waar ik uit kan putten. Per moment en persoon of groep kies ik de meest passende, in samenspraak met de groep. Ik ben gefascineerd door leren: ik geloof dat hoe meer ik de zelfstandigheid en eigen verantwoordelijkheid van deelnemers aanspreek des te meer leerrendement ontstaat. Omdat mensen dan eigenaar van hun eigen leren worden. In die zin word ik steeds minder trainer en steeds meer facilitator.
  • Christer Guldemond
    Functie: Trainer
    Christer is the owner of Plussage B.V., program director for the academic leadershipprogram to Tanzania of VU University Amsterdam and a lecturer in international business. Christer has a Master of Science degree from Erasmus University Rotterdam in Business Economics and is a Certified Change Management Master. He followed extensive financial training during is time at NIB Capital Bank N.V. as a banker. When he started at De Baak as a trainer he joined their Train the Trainer program and various other courses in group dynamics, personal development and project management. His work in training and development engages individuals to learn in groups with an aim. The own responsibility and the reflection of the learner are key to the development of the organization in his view. His approach to learning is to challgenge, to confront and to create an out of the box inspiring situation.
  • Samira Abbadi
    Functie: Programmamaker/trainer
    Na mijn studie bestuurskunde aan de EUR en Arabische Taal en Cultuur aan de UvA, heb ik enkele jaren als hr-professional gewerkt bij Shell. Hier ontdekte mijn passie voor leren en ontwikkelen. Sinds 2011 werk ik met veel plezier bij De Baak; een (ontmoetings)plek waar alles in het teken van leren en ontwikkelen staat. In de rol van programmamaker zorg ik dat jij bij De Baak stil kunt staan bij jouw leervraag en tegelijkertijd verder komt in jouw persoonlijke ontwikkeling. Het geeft mij veel voldoening om samen met mijn collega's daar de juiste voorwaarden voor te scheppen. Naast Coachend Leiderschap, heb ik ook de programma's High Performace Leadership, Leidinggeven aan Eigenwijze Professionals en Leidinggeven met Visie en Impact onder mijn hoede.
  Omschrijving Profiel Duur Investering